G.Saray'a prim dopingi!

Spor 22.02.2012 - 12:33, Güncelleme: 22.02.2012 - 12:33 3137+ kez okundu.
 

G.Saray'a prim dopingi!

G.Saray'a prim dopingi!
 Yönetim, Beşiktaş’ı yenerlerse 6 bin Dolar olan galibiyet primini ikiye katlayarak, adam başı 12’şer bin Dolar ödeme yapacak. Sarı-Kırmızılı takımda, Beşiktaş derbisi öncesinde yönetim, futbolculara yine jest yaptı. ÖZEL PRİM VERİLECEK Galatasaraylı oyuncuların, Mersin İdmanyurdu deplasmanında elde ettiği galibiyet nedeniyle kazandıkları primleri hiç bekletmeden banka hesaplarına yatıran Cimbom yönetiminin, hafta sonunda oynanacak zorlu karşılaşma için de futbolcularına özel bir prim vermeyi planladıdığı ortaya çıktı. FENER İÇİN DE ÖDEMİŞLERDİ Arena’da daha önce F.Bahçe’yi devirerek 20’şer bin dolar prim alan futbolcuların, Beşiktaş derbisinde de 3 puan almaları halinde, iç saha primi olarak aldıkları 6’şar bin dolar katlanarak, 12’şer bin dolara yükselecek. Primlerin %5’ini sezon başından beri Florya’daki personele eşit olarak dağıtan Sarı- Kırmızılılar, maçları kazandıkça, tesis çalışanları da bayram yapıyor. Kaynak : http://www.spor3.com/g.saraya-prim-dopingi-1206684h.htm#ixzz1n6bwn7u6
G.Saray'a prim dopingi!
 Yönetim, Beşiktaş’ı yenerlerse 6 bin Dolar olan galibiyet primini ikiye katlayarak, adam başı 12’şer bin Dolar ödeme yapacak.


Sarı-Kırmızılı takımda, Beşiktaş derbisi öncesinde yönetim, futbolculara yine jest yaptı.

ÖZEL PRİM VERİLECEK

Galatasaraylı oyuncuların, Mersin İdmanyurdu deplasmanında elde ettiği galibiyet nedeniyle kazandıkları primleri hiç bekletmeden banka hesaplarına yatıran Cimbom yönetiminin, hafta sonunda oynanacak zorlu karşılaşma için de futbolcularına özel bir prim vermeyi planladıdığı ortaya çıktı.

FENER İÇİN DE ÖDEMİŞLERDİ

Arena’da daha önce F.Bahçe’yi devirerek 20’şer bin dolar prim alan futbolcuların, Beşiktaş derbisinde de 3 puan almaları halinde, iç saha primi olarak aldıkları 6’şar bin dolar katlanarak, 12’şer bin dolara yükselecek. Primlerin %5’ini sezon başından beri Florya’daki personele eşit olarak dağıtan Sarı- Kırmızılılar, maçları kazandıkça, tesis çalışanları da bayram yapıyor.



Kaynak : http://www.spor3.com/g.saraya-prim-dopingi-1206684h.htm#ixzz1n6bwn7u6
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gphaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.